0528 - 725602
Telefoondiensten en meer

Neem contact op met Drentse Diepte

  • Acquisitie Training
  • Telefonische Acquisitie
  • Telefoondienst voor u
neem contact op
Laatste blog berichten

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Meld u aan voor mijn nieuwsbrief en ontvang tips en informatie over acquisitie voor uw onderneming.
*
« terug naar overzicht | geplaatst op woensdag 9 november 2016

Meer halen uit after sales?

Haal meer uit je after SalesHaal meer uit je after Sales

6 kosteloze tips after sales

De volgende 6 kosteloze tips kun je snel en eenvoudig toepassen. Tips die jou helpen om door middel van after sales klanten aan jou te binden.


1. Laat klanten weten dat jij bekend bent met hun behoeften en problemen
2. Wek vertrouwen door je klanten eraan te herinneren dat jij hun expert bent.
3. Geef aandacht aan wat jouw klanten jou vertellen (of niet vertellen!)
4. Maak de service op maat voor de behoeften van jouw klant.
5. Zorg dat jouw after sales zich onderscheidt
6. Waardeer en bedank je klant
Werk altijd vanuit je kernwaarden: Persoonlijk, Flexibel, Dienstbaar, Ondersteunend
Een klant komt bij jou, omdat je een oplossing kunt bieden voor zijn problemen. Wanneer je daar flexibel op in kunt spelen, schept dat direct een basis voor vertrouwen. Wanneer je de mogelijkheid hebt om jouw dienstverlening zodanig aan te passen op de wensen van de klant, laat je zien dat je wat voor hem over hebt. Je neemt tijd en doet moeite voor jouw klant. Dit wordt over het algemeen erg gewaardeerd, omdat vele bedrijven alleen hun standaard aanbiedingen hebben.
Erg belangrijk bij after Sales is: wees oprecht in je acties
Resultaat van goede aftersales: meer aan dezelfde klant verkopen. Een ander positief effect is dat een tevreden klant voor een aangenamer klantcontact zorgt, een ambassadeur voor je wordt en zo meer klanten zal opleveren.
Meer weten over de training “hoe maak ik van mijn klant een ambassadeur? Mail dan naar info@drentsediepte.nl